Ми не були готові до асоціації в 2013 році і так само не готові до неї сьогодні. Володимир Семиноженко: Потрібно жити своїм розумом, будувати країну виходячи із власних інтересівСергій Лівенцов:«НОВА ПОЛІТИКА» завжди відкрита до діалогу
ГоловнаГлавная
Регiональнi організацiї

Пошук

Теги

Новини

Версія для друку 15 червня 2010

Освіта - це безцінне капіталовкладення

Освіта - це безцінне капіталовкладення

Економити на освіті не варто. Таку думку висловив глава Кримської регіональної організації «Нова Україна», ректор «Кримського інституту бізнесу» Валерій Тарасов, коментуючи наміри уряду реформувати систему освіти.


Нагадаємо, що 9 червня у Верховній Раді глава Міносвіти Дмитро Табачник запропонував ввести в школах 11-ти річну систему навчання. Група депутатів підтримала пропозицію Міністра і вже зареєструвала законопроект в парламенті.

«Я і не за і не проти переходу на 11-ти літню систему навчання. Але тут, мені здається, треба враховувати, що раз вже раніше було прийнято рішення вчити дітей в наших школах 12-ть років, і ми на весь світ розтрубили про це, то такої схеми треба і дотримуватися», - сказав Валерій Тарасов.

«Звичайно, зараз державі необхідно вирішувати економічні питання, у тому числі і скорочувати витрати, але знову ж таки, я вважаю, що освіта - це безцінне капіталовкладення. Важливо, щоб наші діти отримували найкращу базу», - підкреслив ректор.

Також Валерій Тарасов відзначив, що дітей, які зараз підуть в перший клас, можна було б залишити ще на рік в дитячому садку і готувати до школи. Підсумовуючи, Валерій Тарасов сказав, що зараз у сфері освіти є і інші проблем, які обов'язково потрібно вирішити, наприклад, підбір кваліфікованих кадрів.
Джерело: Прес-служба Громадянського блоку "Нова Україна"

Коментарi(5):

Nosoglotka Maksimovna

2010-06-16 12:11:30
освіта. 12-ти річна система в школах
Насправді, нема чого там так довго робити. База починається на першій роботі. Взагалі оптимізувати освіту треба. Готувати вузькопрофільних спеціалістів, яких потрібно державі. Робити це швидко та ефективно.
Sonnetos

2010-06-16 12:13:44
Re: освіта. 12-ти річна система в школах
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Насправді, нема чого там так довго робити. База починається на першій роботі. Взагалі оптимізувати освіту треба. Готувати вузькопрофільних спеціалістів, яких потрібно державі. Робити це швидко та ефективно.

По большому счёту я с вами согласен. Способность к восприятию новой информации, скорость генерации выводов и принятия решений у молодых людей повыше чем у тех, кто составляет учебные программы да и тех, кто учит.

За 10 лет выкчить таблицу умножения и научится писать и читать на родном и иностранном языке может быть и трудно для чиновника с минобразования, но не для ребёнка. Последнему на всё хватит года-двух.

С институтами таже ф..ня. Доучиваться надо по-ходу работы. Никто не способен применить всего чему учат в институтах целых 5 а то и 7 лет.

Порционная и узкоквалифицированная учёба - вот правильный, но более трудоёмкий для системы образования подход.
Nosoglotka Maksimovna

2010-06-16 12:18:48
Re: Re: освіта. 12-ти річна система в школах
Sonnetos wrote:
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Насправді, нема чого там так довго робити. База починається на першій роботі. Взагалі оптимізувати освіту треба. Готувати вузькопрофільних спеціалістів, яких потрібно державі. Робити це швидко та ефективно.

По большому счёту я с вами согласен. Способность к восприятию новой информации, скорость генерации выводов и принятия решений у молодых людей повыше чем у тех, кто составляет учебные программы да и тех, кто учит.

За 10 лет выкчить таблицу умножения и научится писать и читать на родном и иностранном языке может быть и трудно для чиновника с минобразования, но не для ребёнка. Последнему на всё хватит года-двух.

С институтами таже ф..ня. Доучиваться надо по-ходу работы. Никто не способен применить всего чему учат в институтах целых 5 а то и 7 лет.

Порционная и узкоквалифицированная учёба - вот правильный, но более трудоёмкий для системы образования подход.


Как же быть с врачами, например?
Sonnetos

2010-06-16 12:20:38
Re: Re: Re: освіта. 12-ти річна система в школах
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Sonnetos wrote:
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Насправді, нема чого там так довго робити. База починається на першій роботі. Взагалі оптимізувати освіту треба. Готувати вузькопрофільних спеціалістів, яких потрібно державі. Робити це швидко та ефективно.

По большому счёту я с вами согласен. Способность к восприятию новой информации, скорость генерации выводов и принятия решений у молодых людей повыше чем у тех, кто составляет учебные программы да и тех, кто учит.

За 10 лет выкчить таблицу умножения и научится писать и читать на родном и иностранном языке может быть и трудно для чиновника с минобразования, но не для ребёнка. Последнему на всё хватит года-двух.

С институтами таже ф..ня. Доучиваться надо по-ходу работы. Никто не способен применить всего чему учат в институтах целых 5 а то и 7 лет.

Порционная и узкоквалифицированная учёба - вот правильный, но более трудоёмкий для системы образования подход.


Как же быть с врачами, например?

Елементарно! Учить мед-сестёр и фельдшеров. От санитара к главврачу.
Nosoglotka Maksimovna

2010-06-16 12:21:42
Re: Re: Re: Re: освіта. 12-ти річна система в школах
Sonnetos wrote:
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Sonnetos wrote:
Nosoglotka Maksimovna wrote:
Насправді, нема чого там так довго робити. База починається на першій роботі. Взагалі оптимізувати освіту треба. Готувати вузькопрофільних спеціалістів, яких потрібно державі. Робити це швидко та ефективно.

По большому счёту я с вами согласен. Способность к восприятию новой информации, скорость генерации выводов и принятия решений у молодых людей повыше чем у тех, кто составляет учебные программы да и тех, кто учит.

За 10 лет выкчить таблицу умножения и научится писать и читать на родном и иностранном языке может быть и трудно для чиновника с минобразования, но не для ребёнка. Последнему на всё хватит года-двух.

С институтами таже ф..ня. Доучиваться надо по-ходу работы. Никто не способен применить всего чему учат в институтах целых 5 а то и 7 лет.

Порционная и узкоквалифицированная учёба - вот правильный, но более трудоёмкий для системы образования подход.


Как же быть с врачами, например?

Елементарно! Учить мед-сестёр и фельдшеров. От санитара к главврачу.


Интересно, а гдето такое практикуется?

Додати повідомлення

Вам необхідно зареєструватися або авторизуватися для того щоб створювати нові повідомлення.

Повернутися до архіву

Архів

Опитування

Мир на сході настане завдяки:

Результати опитувань

Пряма мова

Карта нової україни

Вiдео

Останні обговорення

Форум